Ξυπνάς τη Δευτέρα το πρωί και ανεβαίνεις στη ζυγαριά. Ο δείκτης δείχνει τα 60kg και είσαι ευχαριστημένη. Με τον αέρα της νικήτριας πατάς και πάλι επάνω στο «μισητό» μηχάνημα και την επόμενη μέρα. Φρίκη! Τώρα γράφει 62kg. Το πήρες απόφαση δεν πρόκειται να ζυγιστείς ποτέ ξανά! Πώς όμως θα ξέρεις αν η δίαιτα αποδίδει;
Μπορεί να άκουσες τον σύντροφό σου να τρίζει τα δόντια του καθώς κοιμάται ή μπορεί εκείνος να άκουσε εσένα. Το συζητήσατε, το σχολιάσατε, αλλά του δώσατε την απαραίτητη σημασία; Σκέφτηκες ποτέ ότι μπορεί να σου δημιουργήσει πρόβλημα;
Θέλεις να ξεκινήσεις δίαιτα! Βρήκες το μενού που σου ταιριάζει και αποφάσισες να μην αμελείς τη γυμναστική. Όλα καλά ως εδώ! Πρέπει όμως να φροντίσεις για έναν χορταστικό, ανεμπόδιστο και απολαυστικό ύπνο. Είναι το μυστικό για αποτελεσματικό αδυνάτισμα.
πηγή: http://www.tovima.gr Δυο νέα επιχειρήματα υπέρ της κατανάλωσης νερού προέκυψαν από ισάριθμες μελέτες. Η πρώτη κατέδειξε ότι η αυξημένη κατανάλωση νερού μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου της ουροδόχου κύστης ενώ η δεύτερη ότι η μειωμένη κατανάλωσή του συνδέεται με αύξηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Νερό κατά του καρκίνου Τα οφέλη της κατανάλωσης νερού σε σχέση με τον καρκίνο της ουροδόχου κύστης διαπιστώθηκαν από μελέτη αμερικανών ερευνητών του Πανεπιστημίου Brown. Στη μελέτη διάρκειας 22 ετών έλαβαν μέρος 48.000 άνδρες ηλικίας (στην έναρξή της) 40 ετών και άνω. Κάθε τέσσερα χρόνια, οι εθελοντές καλούνταν να απαντήσουν σε εκτενή ερωτηματολόγια που αφορούσαν τόσο την υγεία τους όσο και τις συνήθειές τους. Ανάλυση των ερωτηματολογίων κατάδειξε ότι οι άνδρες που κατανάλωναν 2,5 λίτρα υγρών (και κυρίως νερού) ημερησίως, είχαν 24% λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν καρκίνο της ουροδόχου κύστης. Οι επιστήμονες αποδίδουν τη συσχέτιση στην ικανότητα του νερού να «ξεπλένει...
Το τραγούδι «Δεν είναι βόας», το έγραψε ο Κώστας Βίρβος με τον Μίμη Πλέσσα και εμπεριέχεται στον δίσκο «Το Πανόραμα», μέσα στον οποίο γίνονται αναφορές σε πρόσωπα και γεγονότα, παλαιότερων χρόνων. Η ιστορία του τραγουδιού ξεκινάει από έναν πλανόδι... News247.gr - Σάββατο, 19 Μαρτίου 2016 Διαβάζω στην πηγή ... News247.gr
Ο Σόιμπλε πιέζει για παραμονή του ΔΝΤ Η Καθημερινή «Αν το ΔΝΤ δεν λάβει μέρος στο πρόγραμμα της Ελλάδας, πρέπει να υπάρξει λύση από την Ευρώπη και τον ESM», υποστήριξε σε συνέντευξή του ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε. ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Χωρίς ημερομηνία επιστροφής των εκπροσώπων των θεσμών έληξε το χθεσινό ... Η αναζήτηση ρόλου του ΔΝΤ φέρνει νέες καθυστερήσεις στην αξιολόγηση Reporter.gr Νέα τροπή παίρνουν οι συζητήσεις για την πορεία του ελληνικού προγράμματος μετά τη δημόσια τοποθέτηση του Γερμανού υπουργού Οικονομικών, Β. Σόιμπλε, με την οποία αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο αντικατάστασης του Ταμείου με τον ESM. Ανοίγει τα χαρτιά του για το νέο έτος το ΔΝΤ e-forologia Στο χρόνο και στις προϋποθέσεις επιστροφής του κλιμακίου του ΔΝΤ στην Αθήνα, αλλά και στο πότε θα εξετασθεί το ελληνικό ζήτημα στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Ταμείου αναμένεται να αναφερθεί σήμερα από την Ουάσιγ...
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου